Rüya Tabiri Arama

Rüyada Balkon Görmek

Rüyada balkon görmek nedir? Rüyada balkon görmek ne anlama gelir? Rüyada balkon görmek nasıl yorumlanır?

Rüyada balkon görmek ya da rüyada balkonda olduğunu görmek iş yaşamında yükselmeyi göstermektedir. İş yerinizde daha prestijli bir konuma gelebilir ya da daha iyi bir iş teklifi alabilirsiniz.

Yaşamınızda daha iyi bir maddi duruma geçeceğinizi işaret eder. Ancak balkon çok yüksekteyse bu maddi varlığın sizi yalnızlaştıracağını göstermektedir.

Rüyada balkon görmenin alternatif yorumu ise yaşamınızda bir ayrılık ya da kavuşma olacağı şeklindedir. Balkonda oturmuş şekildeyseniz kavuşma ya da ayrılma sürecinin gerçekleşmesi için henüz zaman var demektir.

Okuduğunuz rüya yorumu sizin gördüğünüz rüyayı açıklamıyorsa rüyanızı aşağıdaki yorum bölümüne yazın, yorumlayalım!

2 yorum:

  1. slm..!rüyamda gece ve ben balkondayım çiçeklere bakıyorum...yerde böcek görüyorum ezeyim mi diye düşünürken,açık renkli bir akrep görüyorum...üzerime zıplıyor ama başaramıyor...üzerine basayım diyorum basamıyorum kaçıp gidiyor...tşkrler.

    YanıtlaSil
  2. slm..!rüyamda gece ve ben balkondayım çiçeklere bakıyorum...yerde böcek görüyorum ezeyim mi diye düşünürken,açık renkli bir akrep görüyorum...üzerime zıplıyor ama başaramıyor...üzerine basayım diyorum basamıyorum kaçıp gidiyor...tşkrler.

    YanıtlaSil