Rüya Tabiri Arama

Rüyada Mezar Görmek

Rüyada mezar görmek nedir? Rüyada mezar görmek ne anlama gelir? Rüyada mezar görmek nasıl yorumlanır?

Rüyada mezar görmek vicdani bir hesaplaşma içinde olduğunuzu gösterir. Bu vicdani hesaplaşma özlem, korku, pişmanlık ve suçluluk gibi pek çok duyguyu barındırabilir.  Rüyada mezarlıkta dua okumak manevi olgunlaşma şeklinde yorumlanır. 

Rüyada tek ve bakımsız bir mezar gören kişi yaşamında bir ayrılık yaşayabilir. Sevdiği kişi tarafından terk edilebilir. Rüyada temiz ve bakımlı bir mezarlık görmek bireysel ve toplumsal iyiliğe, ferahlığa işarettir. 

Rüyasında ölmediği halde mezara konmak kişinin büyük bir sıkıntı içinde olacağına delalettir. Mezarlıkta toprak kazdığını gören kişinin ömrü uzun olur. Yaşayan bir sevdiğini mezarda görmek o kişiye duyulan kaybetme korkusuna yorulur. 

Okuduğunuz rüya yorumu sizin gördüğünüz rüyayı açıklamıyorsa rüyanızı aşağıdaki yorum bölümüne yazın, yorumlayalım!

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. iyi günler ben rüyamda bir mezarın başındayım beim karşımdada bir tane adam var başlıyoruz beraber mezarı gömmeye.ama toprak yerine mezara odun kütükleri vede yanmış odun kömürü dolduruyoruz.karşımdaki kişi emekli hoca olduğunu söylüyor ama küfürlü konuşuyo yalan dolan hepsi varmış hocada. biz mezarı gömerken 2 tanede çocuk sesi geliyor bişeyler yapıolar yani sadece sesleri gelior.mezarın kimin olduğu belli deil.o arada başlıyor yağmur yağmaya benim eşim ondan sona yanıma geliyor yağmur yağıyor gidelim diyor elele tutuşuyoz arkamı dönünce bir bakıyom mezar beş altı metre yüksekte imiş atlıyoroz eşimle aşağıya ve uyanıyorum

    YanıtlaSil
  3. rûyamda mezarlıklar gördüm ne demek.mezarlıkların yanında yokuşlu dar bir yol gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşimle beraber yüksek agaçlı manzaralı bi yerdeyiz.esim yol nerde diyor etrafıma bakınıyorum dar yokuşlu bi yolun kenarında mezarlıklar vardı.

      Sil
  4. Ben dedemi gordum yksek bir yerde mezarin icindeydi ama mezarin ici mezardan yuksekti nasil etsekte mezara koysak diye dusunuyorduk sanki bir masanin uzerinde yatiyormus gibi yuksekti bir anda canlandi ve bize bakti bu arada benim dedem 2003 te vefat etti bu ruyanin tabiri nedir ne olabilirarkadaslar bana yardimci olun

    YanıtlaSil
  5. Ben dedemi gordum yksek bir yerde mezarin icindeydi ama mezarin ici mezardan yuksekti nasil etsekte mezara koysak diye dusunuyorduk sanki bir masanin uzerinde yatiyormus gibi yuksekti bir anda canlandi ve bize bakti bu arada benim dedem 2003 te vefat etti bu ruyanin tabiri nedir ne olabilirarkadaslar bana yardimci olun

    YanıtlaSil