Rüya Tabiri Arama

Rüyada Öğretmenini Görmek

Rüyada öğretmenini görmek nedir? Rüyada öğretmenini görmek ne anlama gelir? Rüyada öğretmenini görmek nasıl yorumlanır?

Rüyada öğretmenini görmek bir uyarıdır. Yapmış olduğunuz hatalardan duyduğunuz pişmanlığın habercisidir. İçinde bulunduğunuz bu durumdan kurtulmak için güvendiğiniz kişilere danışmalı ve sorunu çözmenin yollarını aramalısınız. Bu uyarı, var olan ancak sizin farkında olmadığınız bir tehlikenin de habercisi olabilir. Çevrenizdeki kişilere dikkat etmeli ve arkadaş seçimlerinize özen göstermelisiniz. Rüyada öğretmenini görmenin bir diğer yorumu ise sağduyulu ve doğru kararlar alarak yaşamınızdaki olumsuzlukları kontrol altına alacak olmanızdır. Kısa vadede yeni bir öğrenme ve olgunlaşma sürecinde olacaksınız. Rüyasında öğretmen olduğunu gören kişiler işlerinde daha üst pozisyonlara gelebilirler, bir grubun yöneticisi olabilirler.

Okuduğunuz rüya yorumu sizin gördüğünüz rüyayı açıklamıyorsa rüyanızı aşağıdaki yorum bölümüne yazın, yorumlayalım!

50 yorum:

  1. rüyamda , yolda matematik öğretmenime rastlıyordum ve onu evime götürüyordum iftara 1 saat falan vardı ama öğretmenim iftarı beklemeden annemin yaptığı yemekten yiyordu bu rüyamı yorumlayabilir misiniz lütfen

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar ben seda
    Rüyamda evdeydim arkadaşım ailem oturuyoruz. Bana bir mesaj geliyor. Bu mesajı atan kişiyi gerçekte tanımıyorum ama rüyamda daha önceden tanıdığım bir erkekmiş bu kişi. Mesajda benimle buluşmak istediğini söylüyor. Ben saatin geç olduğunu söylüyorum ama ısrar edince de kabul ediyorum. Bana yakın bi yerde buluşalım diyorum kabul etmiyor. Tarihi bir binada buluşuyoruz. Rüyama göre orası valilik binasıymış. Bi kapının önünde buluşuyoruz böyle eski dümdüz tahta bir kapı. Buluştuğum kişi üstünde t-shirtü olmadan geliyor. Ben onu öyle görünce şaşırıyorum. Beni gördüğünde fotoğrafımı çekiyor ben yine şaşırıyorum sürekli iltifat ediyor bana. Sonra kapıyı açmak için cebinden hatıra defteri anahtarı gibi küçücük bir anahtar çıkarıp kapıyı açıyor. İçerisi karanlık çocuğun davranışları da tuhaf geldiği için ben içeri girerken anahtarı alıyorum cebime koyuyorum. O anahtarı aldığımı görüyor. İçeride bir masa mumlar kırmızı şarap güzel romantik bir ortam var. Keman türü çalgılar çalmak için hazırlanan kızlar var etrafta. Anahtarı aldığımı gördüğü için ben masaya bırakırmış gibi yapıyorum anahtarı ama bırakmıyorum. Kendisi geçip oturuyor kadehin dibinde kalacak şekilde şarap dolduruyor ikimize ben ayakta bekliyorum. Kalkıp bana sandalye çekiyor ama sandalyeyi odanın duvarına doğru biraz çapraz çekiyor ben öyle oturuyorum. Masanın benim oturduğum tarafından bir kurdale başlıyor odanın diğer ucuna kadar gidiyor. Çok uzak değil ama ben göremiyorum ucunda ne olduğunu yüzük mü var acaba diye düşünüyorm. Çocuk geçip karşıma oturuyor bana iltifatlar ediyor gözlerime bakmaya falan çalışıyor. Bu kadar rüyam yorumunuzu heyecanla bekliyorum çok gerçekçi bir rüyaydı. Yakınlarda film bu tarz birşeyde izlemedim ve böyle süprizler yapmacıkta gelir bana yani böyle hayaller kurmam. Pek normal değil böyle birrüya görmem o yüzden merakla bekliyorum yorumunuzu :))

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben rüyamda öğretmenimi gördüm 2-3 gün sonra sınıf başkanı şeçildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olgunlaşmış ve sorunlarını kontrol edebileceğin anlamına gelir

      Sil
  4. Merhaba
    ben daha liseye yeni basladim ve geçen seneki din kültürü hocamizi gördüm ve biz birbirimize sarılıyoruz gülüşüyoruz yani aramızda çok sıcak bi sevgi var.sonra ben sınıfıma doğru gidiyorum ve sinifin içinde de bu seneki öğretmenim olan arapça öğretmenimi görüyorum ve aramız soğuk bu araa yanimda da halam var benim de derse girmem gerekiyor o yüzden ben arapça hocamizi kiskandirmak icin halama espriler yapiyorum ve arapça hocamiz bize kiskanir gözlerle bakıyor.
    bunun ne anlama geldiğini söyler misiniz doğrusu rüyama cok sasirdim yardim ederseniz sevinirim şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ben edebiyat öğretmenimle dış ülkeye uçakla yolculuğa çıkacak oluyorum ancak benim pasaportum olmadığı için ve uçağa binmeye korktuğum için gitmek istemiyorum fakat bunu öğretmenime söyleyemiyorum.Havaalanı yakınlarda pasaport kiralayan bir yer oluyor ve öğretmenim bana kendi cebinden pasaport alıyor.Ancak uçağa binmeden rüyam bitti.Rica etsem yorumlayabilir misiniz?
    NOT:normalde edebiyat öğretmenim en sevdiğim öğretmenimdir.

    YanıtlaSil
  6. Rüyamda spor ve fiziki etkinlikler ögretmenimi gördüm.sinifça bizi evine götürüyor.evi ise benim dayimlarin oturdugu binada.daha sonra bir top oyunu oynuyoruz.top bizim alamayacagimz bir yere dusuyor.sinifimizda bir erkek cocuk topu almaya gidiyor.ardindan benle arkadasim gidiyoruz cocuk almak icin cabaliyo ama yuzunu ciziyo yanimdaki arkadasim cocugun yuzunu siliyo.bende bagirip tamam ya bir seyi yok diyorum.daha sonra topu almak icin bir yol ariyorum sonunda bir yol buluyorum.topu almaya gitmek icin oyun alanindan cikiyorum siniftan bir kiz telefonla birini arayip "oyunumuz bitti bizi almaya gel"diyor daha sonra kiz bizi toplayip binadaki bir eve cikariyor burasi bizim ev diyor.bizde ailelerimizi bizi almaya gelecekler diye bekliyoruz benim annemle babam geliyor o sirada ogretmende geliyor kiz gelip ogretmene baba diyor.bende ogretmenime kizinizmi diyorum oda ewet diyor.annemler gelip beni aliyor

    YanıtlaSil
  7. rüyamda öğretmenim kapıdan giriyor bende tam karsısında duruyodum kambur durduğum için bana dık dur diyordu bunun açıklaması ne olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun anlamı zor zamanında öğretmenin yardımına koşabilir yani yardım edebilir

      Sil
  8. öğretmenin hangi ders olduğu fark eder mi?
    ben de hem sosyal bilgiler hem de 1,2,3,4. sınıf öğretmenimi gördümde.

    YanıtlaSil
  9. ben normal vakitte arkadaşlarımı gördüm konuşuyorduk daha sonra karanlık oldu okul bahçesinin ortasında ögretmenimle konuştum sonra karanlık oldu gözlerimde işık vardı bu sayede bahçede arkadaşımı arıyordum cinler geldi fırtına kopuyordu ben dua ediyordum

    YanıtlaSil
  10. ben de rüyamda ingilizce öğretmenimi gördüm ben uyuyordum yanıma geldi ve beni uyandırdı kalkmamı ve kahvaltı yapmamızı söyledi

    YanıtlaSil
  11. Rüyamda üniversitedeki profesör ve doçent hocalarım evime misafirliğe gelmişlerdi.Hep birlikte sohbet muhabbet ettik.Oturduğumuz koltuklar bembeyazdı.Ben cok şaşkın ve mutlu hissediyordum kendimi.Böyle bir rüya gördüm.Nasıl bir anlamı olabilir acaba.

    YanıtlaSil
  12. Rüyamda eski ortaokul erkek matematik ögretmenimi gördüm. Ara sıra rüyalarıma giriyor. Açıklar mısınız?

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Ben rüyamda matamatik öğretmenimin nana özel ders verdiğini gördüm..gerçek hayatda da bana özel ders veriyor zaten ama rüyamda bana özel ders verirken hem de bena tembelsin falan diyordu lütfen açiklar mısınız?

    YanıtlaSil
  16. ben öğretmenimi okulun önünde görüyorum koşup sarılıyoruz ama öğretmenim beni çağırdığı için gidiyorum

    YanıtlaSil
  17. Merhaba
    Rüyamda resim öğretmenimi gördüm aslında çok da sevdiğim bir hocam sayılmaz. Ama çok sinirliydi normalde sakin bi kadındır hemen her şeye sinirlenmez kızmaz bağırmaz sıra arkadaşım bir erkek ve onu seviyorum(arkadaş olarak) rüyamda bu arkadasımla sıralarımız değişiyor hoca beni en arka sıraya atıyor sınıfta zeki bir erkek çocuk var onuda yanıma alıyor. Acaba bunun anlamı nedir

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar
    Ben orta okul 7. Sınıfa gidiyorum sıra arkadasım bir erkek ve sıra arkadasım en yakın kız arkadasıma aşıktı bir zamanlar önce kızda yüz vermeyince artık sevmiyorun falan dedi ama bilniyorum benim ona karşı çok ufaktan bi ilgim var sanki rüyamda onu gördüm ama yakın arkadasımıda gördüm yere çömelmiş konuşuyoduk sınıfta yere çömelmiştik erkek olan önce ayaktaydı sonra sıraya oturdu sonra yere çömeldi sonra kız arkadaşım bir şey rica etti erkek de biraz böyle sırıtarak söylendi işte şu var bu var falan kızın rica ettiğide bugün etüte kalda eve birlikte yürüyelim bu erkeğin çok hoşuna gidiyor ama gerçek hayatta servisle gidiyo erkek işte biraz sırıtıyo ama ben içimden oo bu kızı kırmaz diye geçiriyorum(ben aslımda isimlerini söyleyetek düşünüyorum isim vermek istemedim) kırmaz diye geçiriyorum onlar benim yanımdan kalkıyo ben çömelmiş bi şekilde bekliyorum ama sanki biraz üzüntü gibi biraz mutlu gibi hissediyorum ve rüya bitiyor bende uyanıyorum bunu yorumlarsanız sevinirim lütfen...

    YanıtlaSil
  19. Rüyamda okulumuzdan bi hoca ayrilacagini soyluyodu. Okulca o hocayi pek sevmesekte tüm okul hocanin pesinden gidiyodu hemde agliyarak. Ben ve en yakin arkadasimda yan yana bi sekilde konusarak gidiyoduk hocanin pesinden. Hocamiz son bi kez okula bakip yurumeye devam etti. Sonra ben sevinmeye basladim o dersin odevini yapmadim simdide hoca gidiyo diye. Sevinçten arkadasimin boynuna atladim. Yorumlarsaniz sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Rüyamda öğretmenimi sınıfta gördüm. Fakat ders işlrmiyordu. Sonra en yakın arkadaşımla kavga ediyorduk. Ben öylesine kıskançsın diyordum. Oda evet çok kıskancım, kıskanıyorum diyordu.

    YanıtlaSil
  22. Rüyamda öğretmenimi sınıfta gördüm. Fakat ders işlrmiyordu. Sonra en yakın arkadaşımla kavga ediyorduk. Ben öylesine kıskançsın diyordum. Oda evet çok kıskancım, kıskanıyorum diyordu.

    YanıtlaSil
  23. Slm ben hatice ruyamda oglum icin anaokulu icin birseyler halletmeye gidiyorum ogretmenimi görüyorum sariliyoruz birbirimize ve ben sevincten ağlıyorum

    YanıtlaSil
  24. Slm ben hatice ruyamda oglum icin anaokulu icin birseyler halletmeye gidiyorum ogretmenimi görüyorum sariliyoruz birbirimize ve ben sevincten ağlıyorum

    YanıtlaSil
  25. Selamın aleyküm
    Rüyamda öğretmenim okuduğum okuldan tahini çıkıyodu gidiyodu giderken de bana sarılıyordu ben hocam sizi çok seviyorum siz bizim annemiz gibiydiniz çok iyi birisiniz diyodum ne anlama geliyo bu rüya

    YanıtlaSil
  26. Selamın aleyküm
    Rüyamda öğretmenim okuduğum okuldan tahini çıkıyodu gidiyodu giderken de bana sarılıyordu ben hocam sizi çok seviyorum siz bizim annemiz gibiydiniz çok iyi birisiniz diyodum ne anlama geliyo bu rüya

    YanıtlaSil
  27. Ben rüyamda matematik öğretmenimi gördüm onun doğum günü ve ona hediye olarak hiç sevmediğim bir insan bağlama alıyor ve bunu herkes çok beğeniyo ama bağlamanin rengi siyah acaba nedir bu rüyanın anlamı?

    YanıtlaSil
  28. Cok sevdigim bir ogretmenimin tayini ciktigi goruyorum ve ogretmenimin evine gidiyorum iki arkadasimla daha sonra onlar nasil oluyor bilmiyorum ama kayboluyorlar onlarin yerine dedem ve birkac akrabam geliyor birlikte u seklunde bir masaya oturup yemek yiyoruz ogretmenimle dedemin arasina otutuyorum ama dedem bni utandiracak hareketlerde bulunuyor.Gercekte bu ogretmenimin tayini ciksa gercekten cok ama cok uzulurum bna bunu yorumlayabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş hayatında başarılı olacağına ya da hayatın boyunca işsiz kalmayacağına delalet ediyor olabilir.

      Sil
  29. rüyamda matematik öğretmenimi gördüm. hocanın kafası at vücüdu insandı. aniden kişnemeye başladı.ben kaçtım o da kovaladı.yorumlar mısınız?

    YanıtlaSil
  30. yo yo at hırsızları

    YanıtlaSil
  31. şaka yapim baciler

    YanıtlaSil
  32. en gözel baci benim lo

    YanıtlaSil
  33. canım çoh sıkıldı yaw anasını satam

    YanıtlaSil
  34. halay çekek halay tey tey tey

    YanıtlaSil
  35. Ruyamda ogretmenimin yaninda kucuk bir kiz cocugu vardi ve ogretmenim annem ve ablamin yaninda elimi tuttu ben once birakmasi icin ugrasirken sonra bende tutup birKtim

    YanıtlaSil
  36. Ruyamda ogretmenimin yaninda kucuk bir kiz cocugu vardi ve ogretmenim annem ve ablamin yaninda elimi tuttu ben once birakmasi icin ugrasirken sonra bende tutup birKtim

    YanıtlaSil
  37. Rüyamda aşık olduğum benim öğretmenim oluyordu ama o beni tanımıyordu

    YanıtlaSil
  38. Rüyamda edebiyat öğretmenimle sohbet ediyorduk bana eşiyle oruç olduğu bir günün sabahında tanıştını söylüyordu Sonra zil çalıyor dışarı çıkıyorum Saadet adındaki arkadaşım ayağından topallıyor onu sınıfa götürüyorum sınıftan tekrar çıkıp üstümü değiştiriyorum sonra tekrar sınıfa geliyorum çok garip çok merak ediyorum anlamını cevabınızı

    YanıtlaSil
  39. rüyamda yakın zamanda emekli olan öğretmenimi gördüm sınıf arkadaşlarım ve annemle öğretmenimi evine bıraktık evini öğrendik anlamı nedir

    YanıtlaSil
  40. Rüyamda lise öğretmenimi görüyorduman. Öğretmenim neşeli ve yüzü gülüyordu. Ben de ona diyordum ki ben senin öğrencinin. Sizi hiç unutmadım hocam diyorduman bu neye işarettir. Teşekkürler. ..

    YanıtlaSil
  41. Rüyamda coğrafya öğretmenimi gördüm. Bana dedi ki ben dışarıya çıkıyorum. Öğrencileri sen sustur. Öğrenciler hoca çıkınca ayağa kalkıp gürültü yapmaya başladılar. Bende susturmaya çalışıyordum. Hoca tekrar içeri girdi

    YanıtlaSil
  42. Ben neredeyse 1 aydır rüyamda fen öğretmenimi görüyorum galiba yazılısından düşük aldığımı öğrendiğimde çok ama çok ağladığım için ve hep rüyamda yazılılar yapıyor veya sözlü yapıyor

    YanıtlaSil