Rüya Tabiri Arama

Rüyada Cep Telefonu Görmek

Rüyada cep telefonu görmek nedir? Rüyada cep telefonu görmek ne anlama gelir? Rüyada cep telefonu nasıl yorumlanır?

Rüyada cep telefonu görmek yaşamda beklenen bir habere işaret eder.

Rüyada kendi cep telefonunu görmek hayırlı habere, bir tanıdığının cep telefonunu görmek dedikodu ve vesveseye yorulur. Rüyada sahibi olmadığı kıymetli bir cep telefonu görmek yeni bir yatırım yapılacağı şeklide yorumlanır. Rüyada cep telefonu ile konuşmak iş ve özel yaşamdaki başarıya işaret eder.

Okuduğunuz rüya yorumu sizin gördüğünüz rüyayı açıklamıyorsa rüyanızı aşağıdaki yorum bölümüne yazın, yorumlayalım!

2 yorum:

  1. Ruyamda sevdigimle ayrilmaya hazirlaniyoruz ucak bileti alip doguya ucucakti telefonumu kirdim yaamulttum gitmesin diye sonra ekranin kirik olduguby gordum kucuk bir parça yinede girdi hana bilet almaya bayildim yere dustum inanmadi bindil arabaya arabafan kendimi attim oda ilerde buyuk kaza yapti uzaktan gordum cimlerin icindeyim uzaniyorum sonra goturduler onun cep teli bendeydi arayacak yer yoktu tam aglarken televizyonda gordum onu beyaz sakalli bi sekilde sarki soyluyordu bende arkadasjni aradim nolut bana sevdigimi getirin diye oda bulup getirices beyaz gelinligi giydircez dedi ve uyandim.. nolur bir yorumlayin nedir bunun sonu ozlem

    YanıtlaSil
  2. Ruyamda kendi cep telefonumu temizliyordum . Ilk once kilifi temizliyordum hayir bu degil diyordum sonra cep telefonu jiletini temizliyordum ama temizledigim jiletinde cam kirigi gibi iz vardi en sonunda kendi cep telefonumu buldugumda evet bu benim cep telefonum deyip cep telefonumun ekrarinini ufak bir bez parcasi ile temizliyordum

    YanıtlaSil