Rüya Tabiri Arama

Rüyada Ağlamak, Rüyada Ağladığını Görmek

Rüyada ağlamak nedir? Rüyada ağladığını görmek ne anlama gelir? Rüyada ağlamak nasıl yorumlanır?

Rüyada ağlamak, rüyanın içeriğine göre farklı şekillerde yorumlanır. Rüyada ağladığını görmek, genel olarak var olan sıkıntılardan kurtulmaya işarettir.

Rüya'da Allah'ın huzurunda bir başına ağlamak büyük bir sevinç ve iç huzuruna delalettir. Rüyada feryat figan ağlamak yaşamınızdaki ters giden olaylar karşısında sessiz kalacağınıza ve kendinizi çözümsüzlük içinde hissedeceğinize işaret eder.

İçin için, sessizce ağlamak bolluk ve berekettir. Rüyada akan göz yaşlarını sildiğini gören kişinin yaşamındaki olumlu gelişmeler olacak ve kontrolü eline alacaktır.

Rüyada bir başkasının ağladığını görmek çevredeki olaylara, ilişkilere müdahil olmaya ve arabuluculuğa, rüyada bir çocuğun ağladığını görmek önemsiz konulara canınızı sıkacağınıza, rüyada kan ağlamak büyük bir pişmanlığa delalettir.

Okuduğunuz rüya yorumu sizin gördüğünüz rüyayı açıklamıyorsa rüyanızı aşağıdaki yorum bölümüne yazın, yorumlayalım!

1 yorum:

  1. Merhaba Ben Ruyamda ALLAH i insan seklinde gordum yesil seccadeler olan bir odadan cikti geldi siyah beyaz karisik sakallari vardi ama onun insan degil ALLAH oldugunu biliyordum onun ayaklarinin dibine diz cokup agliyordum gozyasi dokuyordum gunahlarim icin yanimdada Portakal Renginde sakallariyla hazreti isa duruyordu ve ustundeki elbisesindeki bagcik ipi kana bulanmisti benim ruyam buydu lutfen yorumlayin simdiden tskler.

    YanıtlaSil