Rüya Tabiri Arama

Rüyada Kahve İçmek

Rüyada kahve içmek nedir? Rüyada kahve içmek ne anlama gelir? Rüyada kahve içmek nasıl yorumlanır?

Rüyada kahve içmek hayırlı gelişmelere işarettir. Rüyasında kahve içen kişilerin başladıkları işleri başarıyla sonuçlanacak, hanelerinde mutlu olacaklardır. 

Aile ile kahve içmek hane içinde alınacak yeni kararlara, eş ile kahve içmek yeni bir çocuğa delalettir. Rüyada tek başına kahve içmek kararlılığa ve azme işarettir.

Rüyada tuzlu kahve içmek istenilen bir şeyi elde etmek için çeşitli sorunlarla mücadele edileceği şeklinde yorumlanır. Rüyada acı kahve içmek yeni dostluklara, başlangıçlara işaret eder. Rüyada kahve yemek var olan bir hastalığın ya da derdin iyileşeceğine, sorunların üstesinden gelineceğine işarettir.

Okuduğunuz rüya yorumu sizin gördüğünüz rüyayı açıklamıyorsa rüyanızı aşağıdaki yorum bölümüne yazın, yorumlayalım!

9 yorum:

  1. rüyamda köpüklü kahve içtim ama köpük o kadar çoktu ki fincandan taşıyordu

    YanıtlaSil
  2. bende rüyamda öğretmenimin evine gittim bana kahve ikram etti. ne anlamına geliyor?

    YanıtlaSil
  3. Ben rüyamda tatlı kahve ictım ne anlama gelir

    YanıtlaSil
  4. rüyada kahve içtim ve daha sonra falıma bak dedim

    YanıtlaSil
  5. Bende rüyamda kalabalık bi sofraya oturuyodum herkese kahve ikram etmişlerdi banada getirdiler içmem için ısrar ettiler bende bi yudum aldım tadı hoşuma gitmişti...

    YanıtlaSil
  6. bende rüyamda çok ama çok köpüklü bir kahve içtim babamla beraber. kahve taşmıyou ama köpüğünden tadı çok kötü geliyordu.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ruyamda beyaz nescafe tarzinda cok hafif bi icini olan kahve ictim yanimda sevdigim kadinda vardi ve bana bundan sonra bu kahveden yapmasini istedim ne anlama geliyor acaba

    YanıtlaSil
  9. Ruyamda beyaz nescafe tarzinda cok hafif bi icini olan kahve ictim yanimda sevdigim kadinda vardi bundan sonra bu kahveden yapmasini istedim ne anlama geliyor acaba

    YanıtlaSil